Dorota Mularczyk - Nadesłane prace na konkurs literacki

Z dniem 31.03.2016 zakończył się czas nadsyłania prac. 
Bardzo się cieszę, że tak wiele młodych ludzi zdołałam zainteresować swoim pomysłem, choć może po prostu obudził się w nich talent pisarski.
Nadeszło bardzo dużo prac i za zgodą rodziców / opiekunów prawnych, każdą zamieszczę na swoim blogu.
30.04.2016 zostaną ogłoszone wyniki konkursu, natomiast uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 14.05.2016 w Bibliotece Publicznej w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej 118
o godzinie 13.00 

 ---------------------------------------------------------------
Nadesłane prace :

    WYNIKI KONKURSU



I – „Tego dnia”
Aleksandra Zych SP1 w Głownie
II – „Trzynasta Gwiazda Gwiazdozbioru Przepowiedni”
Amelia Konstancja Domagała SP w Rzeczycy
III – „Siostrzana miłość”
Oliwia Langowska SP w Łasku
IV – „Niezwykłe dobranocki”
Olaf Kalisiak SP1 w Głownie
V – „W lesie na polanie”
Aleksandra Siek SP1 w Głownie
VI – „Tajemnicze wrota” (Bartek101)
Bartosz Anyszko SP1 w Głownie
VII – „Nowy początek”
Maja Adamusiak SP12 w Piotrkowie Trybunalskim 
VIII – „Muzyczna przygoda”
Igor Kołek SP12 w Piotrkowie Trybunalskim
IX – „Zwierciadło”
Nadia Miksa SP w Łasku
X – „Samotny duch”
Maria Kępa SP w Łasku

WYRÓŻNIONE PRACE

"Muzyczne wrota"
Zuzanna Papis SP4 w Aleksandrowie Łódzkim
"Tuż obok nas"

Bartosz Abramowicz  SP w Nowem
obecnie I kl. Gimnazjum



54 komentarze:

Diaxan 512 pisze...

Mi najbardziej podoba się pikselomania ,a potem Alex na bezludnej wyspie.

Ania2 pisze...

ładne są opowiadania : "Niezwykłe spotkanie" oraz "Tajemnicze wrota"

Natis pisze...

Bardzo mi się podoba ,,Niezwykłe spotkanie''

Unknown pisze...

MI PODOBAJĄ SIĘ Tajemnicze Wrota oraz Niezwykłe Spotkanie i Dzień w niezwykłej krainie

Moninka T pisze...

Najfajniejsze są Tajemnicze wrota , Niezwykłe spotkanie i Dzień w nieznanej krainie

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się opowiadanie pt."Zaczarowany kluczyk".

Paweł pisze...

Z przeczytanych powieści najbardziej podoba mi się "Pikselomania" Pomysłowe umieszczenie klasycznej tematyki walki dobra ze złem w wirtualnej rzeczywistości.

Unknown pisze...

wszystkie opowiadania są bardzo ciekawe. Jednak 3 najlepsze to: "Tajemnicze wrota", "Niezwykłe spotkanie" oraz "dzień w nieznanej krainie"

Obiektywna pisze...

W zamieszczonych opowiadaniach, czternaścioro autorów wykazało się znajomością bohaterów i klimatu "Magicznego świata", co było warunkiem konkursu (podobnie jak konkretny początek czy długość pracy). Idąc dalej drogą selekcji i eliminując prace ze zbyt długimi opisami oraz ewidentnym piórem dorosłego, wybrałam najciekawsze wg mnie. Są to kolejno: "Zwierciadło", "Królestwo Kandela", "Walka z Rikozaurusem", "Muzyczna przygoda", "Siostrzane miłość" i "Pikselomania". Spośród opowiadań z innymi bohaterami, najbardziej podobają mi się: "Niebieski ptak", " Pudełko szachów" oraz "Muzyczne wrota". Wszystkim dzieciom gratuluję wyobraźni.

Obiektywna pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Raki i Owady pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Raki i Owady pisze...

Najbardziej podobają mi się opowiadania pt:"Niezwykłe spotkanie", "Dzień w nieznanej krainie" i "Tajemnicze wrota"

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się praca Zwierciadło. Ciekawa.

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się praca Zwierciadło. Ciekawa.

Raki i Owady pisze...

Najbardziej podobają mi się opowiadania pt:"Niezwykłe spotkanie", "Dzień w nieznanej krainie" i "Tajemnicze wrota/Kopa", ponieważ moim zdaniem są napisane samodzielnie. Dzieci, które napisały te opowiadania mają bardzo bujną wyobraźnię

Bart pisze...

Zwierciadło :) Za bujną fantazję i nieszablonowe pomysły.

Unknown pisze...

"Niezwykłe spotkanie" to bardzo ciekawa praca myślę, że autorka ma wielki talent pisarski.

Unknown pisze...

"Dzień w nieznanej krainie" to opowiadanie o przyjaźni. Podoba mi się opis relacji pomiędzy bohaterami.

Unknown pisze...

"Tajemnicze wrota" to opowiadanie również jest o przyjaźni. Lubię krótkie i ciekawe historie ta taka była.

Unknown pisze...

Przeczytałam wszystkie opowiadania, była to fascynująca lektura, tak naprawdę rozczuliły mnie wszystkie i cieszę się, że nasza młodzież włada tak pięknie językiem polskim. Spośród wszystkich chciałabym wyróżnić jedno, które przemówiło do mnie w wyjątkowy sposób. Jest to opowiadanie pt. "Zwierciadło" - czyta się magicznie, porywa w swój świat, aż czuje się niedosyt przy ostatniej stronie i pragnie więcej. Trzymam kciuki za wszystkich autorów. powodzenia.

Unknown pisze...

"Zwierciadło"... Za przemyślaną, złożoną fabułę:-)

Unknown pisze...

Zdecydowanie porywa "Zwierciadło"! Nieszablonowy sposób myślenia, ciekawa kompozycja, jestem zachwycona!

Unknown pisze...

Zdecydowanie zgadzam się z Panią Nataszą, wszystkie prace są wyjątkowe i wszyscy autorzy zasługują na wyróżnienie. Również porwało mnie opowiadanie pt. "zwierciadło". Przywołało wspomnienia, gdy sama będąc dzieckiem lubiłam zatracić się w świecie fantazji. Głosuję na Zwierciadło, ale trzymam kciuki za wszystkie inne prace, są piękne!

Kasia J pisze...

głosuję na "zwierciadło" które przenosi w świat iście fantastyczny, zdecydowanie nabardziej dojrzałe opowiadanie i rzeczywiście jest tak, że aż smutno, że się już kończy

Unknown pisze...

Mój głos oddaje na "Zwierciadło" gdyż uważam, że poziom pracy jest zdecydowanie najwyższy

Hieronim Gajda pisze...

Macie rację, wszystkie prace są piękne, ale coś jest wyjątkowego w tym Zwierciadle ;) podoba mi sie tez Ksztaltomistrz

Unknown pisze...

stawiam na "zwierciadlo" i czekam na więcej. Powinnaś napisać całą książkę!

Unknown pisze...

stawiam na "zwierciadlo" i czekam na więcej. Powinnaś napisać całą książkę!

Unknown pisze...

Podoba mi się opowiadanie "Niebieski ptak"- promuje wartości, o których warto pamiętać w dzisiejszych czasach.

Greg pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Greg pisze...

Przeczytałem z uwagą nadesłane prace, wszystkie są ciekawe na tyle, iż trudno jest wyłonić z nich tę najlepszą.

Pomijałem czytanie prac, które zawierały w sobie więcej niż trzech bohaterów i więcej stron niż 2,5. Takie przecież były wytyczne konkursu. Nie rozumiem, dlaczego są brane pod uwagę. O wiele łatwiej jest napisać tekst dłuższy, z większą ilością bohaterów, niż streścić opowiadanie w dwóch stronach, dlatego pełen szacunek mam dla tych, którzy zastosowali się do reguł zawartych w regulaminie.

Asik pisze...

Gratuluję wszystkim dzieciom bogatej wyobraźni:)
Jednak głosuję na pracę "Przedziwne coś" za cudowne przesłanie, które nawiązuje do globalnego problemu braku rozmowy i wzajemnego zrozumienia:)
Brawo:-)

magda7ena pisze...

Przeczytalam wszystkie opowiadania i praca o niepozornej nazwie "Przedziwne cos" urzekla mnie nieszablonowym pomyslem, w ktorym widac reke dziecka, a zarazem dojrzaloscia emocjonalna na problem w obecnych czasach, a mianowicie na to, ze zapominamy, albo wrecz nie umiemy ze soba rozmawiac i zamiast tego warczymy na siebie jak te Monstery. Czasem potrafimy milczec ze soba przez lata, a wystarczy tylko rozmowa, by wszystko wyjasnic.. Okazuje sie, ze dzieci potrafia zauwazyc cos czego dorosli nie potrafia sobie uswiadomic.. Pozdrawiam wszystkich oraz zycze powodzenia !

Pestka pisze...

Moja opinia może nie być obiektywna bo przeczytałam tylko 10 z nadesłanych prac. Pośród tych które przeczytałam zadziwiły mnie jednak dwie: Twój przyjaciel - twój człowiek i Zwierciadło. Autorzy tych prac mają naprawdę szczególny talent literacki. Nie wiem, w jakim wieku są autorzy tych prac, ale ich zasób słownictwa, wyobraźnia i zdolność do stworzenia całej wspaniałej i wciągającej historii z niebanalną myślą - naprawdę mnie zadziwiły! To są wyjątkowe talenty. A tak na marginesie, konkurs pokazuje, że smsy, fb i maile nie zawsze niosą ze sobą zubożenie języka :-)

Unknown pisze...

"Przedziwne coś" - to jest mój wybór :) bardzo fajne opowiadanie

magdalena_golebiowska pisze...

Najbardziej podobała mi się praca pt. "Przedziwne coś". Akcja rozgrywa się bardzo szybko, dzięki czemu czytelnik nie nudzi się nawet przez chwilę. Historia wciąga już od pierwszego zdania!

Bardzo chętnie przeczytałabym dalszy ciąg przygód Marcina i Piotra.

oLa pisze...

Przeczytałam prawie wszystkie i mój faworyt to "Przedziwne coś". Gratuluje małej autorce wyobraźni i talentu oraz unikalnego postrzegania świata na pozór dorosłych. Oby tak dalej :) powodzenia!

Unknown pisze...

Jestem pod wrażeniem opowiadania "Przedziwne coś' .Ciekawe postrzeganie rzeczywistości. Mądre, filozoficzne wnioski. Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

"Przedziwne coś" jest zdecydowanie moim faworytem!

Dominika pisze...

"Przedziwne coś" to niesamowita historia. Podziwiam Cię Róża0101 za pomysłowość i taką nieograniczoną wyobraźnię :)
Twoja opowieść wywołuje uśmiech na twarzy :)

Unknown pisze...

Bardzo podobalo mi sie opowiadanie "Przedziwne coś". Naprawde fajna magiczna historia.

Unknown pisze...

Najbardziej podobała mi się praca pod tytułem ,,Przedziwne coś" ze względu na przesłanie. Po przeczytaniu pracy, uświadomiłam sobie, że nie warto milczeć, ale rozmawiać, bo samemu nic się nie załatwi. Autor tego teksu dostosował się do regulaminu i pisał pracę językiem Pani Doroty Mularczyk. Trzymam mocno kciuki za wszystkich autorów prac.

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
olo extreme pisze...

,,Przedziwne coś", to ciekawe spostrzeżenia, bardzo pouczające przesłanie i magiczna historia. Wciąga od pierwszego zdania że aż chciałoby się przeczytać dalszy ciąg.Pozdrawiam

Unknown pisze...

Opowieść "Przedziwne coś" uważam za najbardziej urokliwą, szybko wciąga czytelnika w bieg wydarzeń i zwraca uwagę na niedocenianą wartość rozmowy z drugim człowiekiem.

Unknown pisze...

Najbardziej podoba mi się Pikselomania - tematyka na czasie, zainteresuje wszystkich, którzy "żyją"światem komputerów...

Unknown pisze...

Przedziwne coś - fantastycznie przemyślana historia :)

Unknown pisze...

Zdecydowanie najlepsze opowiadanie to "Przedziwne coś", dlatego to opowiadanie polecam :)

Obiektywna pisze...

Nie można otworzyć zwycięskiej pracy :(

Obiektywna pisze...

Zamieszczone zostały trzy pracę pt. "Tajemnicze wrota". Która z nich jest nagrodzona? Pozdrawiam.

Dorota Mularczyk pisze...

Przepraszam, pomyliłam się. Nie dopisałam nazwy Nick. Błąd już naprawiłam. Pozdrawiam

Obiektywna pisze...

Dziękuję za odpowiedź i szybką reakcję. :)

210703maja pisze...

Dzien dobry mam pytanie co do konkursu kiedy książka będzie wydana ??? Dziekuje za odpowiedz.

Prześlij komentarz